Wiesz, że kampanię Google AdWords możesz przeprowadzić samodzielnie, bez pośrednictwa agencji reklamowej? Przeczytaj i zobacz, czy kurs AdWords jest dla Ciebie.

Szkolenia AdWords, czyli o tym, jak samodzielnie ujarzmić kampanię e-marketingową

Internet to potęga reklamowa – dociera niemal wszędzie i niemal do każdego, a Google Adwords to jej najstarsze narzędzie, które pozwoli Ci zdobyć nowych klientów. I tu pojawia się pytanie: czy powierzyć taką kampanię specjalistycznej agencji, czy raczej zainwestować w dobry kurs AdWords, który pozwoli Ci na samodzielne działanie. Przeczytaj, a znajdziesz odpowiedź.

Narzędzie dostępne dla każdego

W ramach wyjaśnienia – Google Ads (dawniej Google AdWords) to system kampanii w internecie funkcjonujący już kilkanaście lat. Powstał z myślą o reklamodawcach i do nich też jest skierowany. Dlatego konto może założyć każdy i w ramach własnych struktur (tj. samodzielnie lub “rękami” pracownika) dysponować budżetem. Jednak, aby mądrze zainwestować pieniądze, nie warto oddawać sukcesu w ręce przypadku. Jeśli zdecydujesz się na prowadzenie kampani we własnym zakresie, warto najpierw przejść szkolenie Google Ads.

Samouczek czy uczeń?

Do zdobycia odpowiedniej wiedzy prowadzą dwie drogi. Pierwsza to samodzielna nauka z różnych pozycji książkowych oraz niezliczonych ilości artykułów i porad w internecie, drugą natomiast jest wybór firmy, która na co dzień prowadzi szkolenia Google Ads.

W przypadku pierwszego rozwiązania oszczędzasz pieniądze, ale niestety tracisz cenny czas – samodzielne przyswajanie teorii, a następnie jej praktykowanie potrafi rozciągnąć cały proces w czasie. Co więcej, robisz ze swojej firmy “królika doświadczalnego”, na którym testujesz zdobytą wiedzę.

Drugie rozwiązanie może wydawać się kosztowniejsze. Jednak to tylko pozór. Owszem, szkolenia AdWords wymagają nakładu finansowego, jednak podczas kilku dni szkoleń otrzymujesz przede wszystkim praktykę. Nie tracisz zatem czasu na naukę i pieniędzy z budżetu reklamowego w przypadku nietrafionej kampanii. Co więcej, część z tych firm proponuje kurs Google AdWords online, dzięki czemu masz możliwość realizacji zakresu szkolenia w dowolnym miejscu i czasie.

Czy kurs AdWords jest dla Ciebie?

Tak, jeśli:

  • dysponujesz stosunkowo niewielkim budżetem (np. kilkaset złotych miesięcznie) na działalność e-marketingową – w takiej sytuacji współpraca z firmą zewnętrzną zgarnie znaczną część z tej puli
  • prowadzisz niewielkie przedsiębiorstwo lub jednoosobową działalność głównie o charakterze lokalnym – współpraca z agencja zewnętrzną jest bezcelowa, bo spokojnie poradzisz sobie sam
  • jesteś właścicielem firmy prowadzącej szerokie działania e-marketingowe samodzielnie lub poprzez agencję, ale chcesz mieć kontrolę nad działaniami i efektami kampanii AdWords – odpowiednia wiedza jest do tego niezbędna.

Cóż, wybór  należy do Ciebie.

Zacznij pisać i wciśnij Enter aby wyszukać