W XXI wieku internet całkowicie zmienił reguły gry dla każdej branży. Prowadzisz biznes? W takim razie na pewno zdajesz sobie sprawę, jakie znaczenie mają opinie i rekomendacje o Twoim produkcie lub usłudze, którymi klienci dzielą się w sieci. Kiedyś najczęściej robili to na forach internetowych, teraz dyskusje toczą się w mediach społecznościowych. W Polsce niekwestionowanym „królem społecznościówek” jest Facebook, z którego co miesiąc korzysta ponad 14 mln osób. Czy zadbałeś już o wizerunek swojej firmy na Facebooku?
Regularna komunikacja, budowanie relacji, identyfikacja potencjalnych sympatyków i ambasadorów marki, reagowanie w sytuacjach kryzysowych, prowadzenie kampanii reklamowych – to wszystko wymaga specjalistycznej, aktualizowanej regularnie, wiedzy oraz odpowiedniego zespołu, który przez niemal całą dobę opiekuje się Twoją marką na Facebooku.
RK Media Group zapewni Twojej firmie:
- opracowanie kompleksowego planu działań na Facebooku dopasowanego do strategii marketingowej Twojej firmy,
- założenie fan page’a oraz przygotowanie materiałów graficznych na jego potrzeby (m.in.: avatar, cover photo, wzór postów graficznych),
- pełną obsługę fan page’a (przygotowywanie i publikacji treści,
- moderowanie i prowadzenie dyskusji nastawionej na budowę społeczności, zapobieganie sytuacjom kryzysowym, organizacja konkursów i wydarzeń, tworzenie aplikacji, comiesięczne raportowanie wyników działań),
- prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku (Facebook Ads).
Oprócz działań na Facebooku zajmujemy się również obsługą profili firmowych w serwisach Linkedin, Google + oraz You Tube, a także prowadzeniem blogów firmowych.
Wszystkie projekty „społecznościowe” osobiście prowadzi założyciel firmy Jacek Lipski – Social Media Manager z wieloletnim doświadczeniem , które zdobywał pracując w agencji reklamowej Vena Art (obsługiwane marki oraz instytucje m.in. E. Leclerc, Profi, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, Lubelska Wyżyna IT, Anwo) oraz w ramach indywidualnej działalności.
Przykładowe realizacje mediach społecznościowych? Fan page „Terminarz Medyczny NURSEUM”, blog „Terminarz Medyczny NURSEUM”, fan page „Negocjacje Biznesowe & Brian Tracy” oraz blog marketingowy „Marketing, książki i życie”.