Oferujesz produkty lub usługi na tyle uniwersalne, by móc sprzedawać je również za granicą? Pomyśl o kampaniach eksportowych w Google AdWords. Co to takiego?
Kampanie eksportowe w Google Ads to kampanie reklamowe nastawione na klientów zagranicznych. Można skierować je na dowolne języki lub kraje, więc skutecznie promują firmę również poza Polską. Pozwalają wejść na zagraniczne rynki i zdobyć szerokie grono odbiorców. Jeśli Twoja firma planuje rozwój i szuka nowych miejsc działania, pora przemyśleć takie rozwiązanie.
Oto główne powody, dla których warto skorzystać z kampanii eksportowych:
- Nasz zespół eksportowy zbuduje Twoją kampanię krok po kroku.
- Przygotujemy odpowiednią strategię, napiszemy teksty, dobierzemy słowa kluczowe. Zapewnimy maksymalnie skuteczną reklamę.
- Zadbamy o profesjonalne tłumaczenie kampanii. I to bezpłatnie! Masz do wyboru aż 27 języków, w tym chiński, japoński, arabski i hindi.
- Bez problemu dotrzemy do największej grupy klientów kupujących przez internet. Poszerzając zakres działania, możesz liczyć na niebagatelne zyski.
- Chcesz wiedzieć, jakie rynki są najskuteczniejsze dla Twojej działalności? Sprawdzimy to, bazując na naszym doświadczeniu i bogatej wiedzy na temat obcych rynków.
- Planujesz rozszerzyć kampanię o kolejny rynek, na przykład Stany Zjednoczone, Kanadę lub Japonię? Zajmiemy się tym. Ułatwimy Ci wejście na nowe rynki, które zwiększą Twój dochód.
- Reklamując Cię na rynkach zagranicznych, podniesiemy Twoją wartość w oczach klientów. Zyskasz prestiż globalnego gracza rynkowego.
- Zapewnimy różnorodne działania reklamowe. W ten sposób znacznie obniżymy ryzyko niepowodzenia i spotęgujemy Twoje szanse na sukces.
- Dzięki analizie trendów Google zasygnalizujemy Ci, w jaką stronę zmierza dany rynek. Jeśli szybko zareagujesz na przewidywane zmiany, wyprzedzisz konkurencję.
- Na podstawie raportów i statystyk będziemy optymalizować podjęte działania, by idealnie realizowały założenia kampanii. Chcesz śledzić efekty? Zapoznamy Cię z najważniejszymi danymi.