In BLOG

Bez względu, czy podjąłeś się próby wypromowania  strony internetowej we własnym zakresie, czy zleciłeś to zewnętrznej firmie, treść dopasowana do pozycjonowania jest podstawą. Bez tego nie ma, co liczyć na dobre wyniki. Roboty Google są bezlitosne. Ale możesz się z nimi zaprzyjaźnić. Dla swojej strony stwórz treść dopasowaną do pozycjonowania SEO. To wcale nie jest takie trudne. Przeczytaj te wskazówki i ruszaj do dzieła.

Treść dopasowana do pozycjonowania SEO to podstawa

Słowa kluczowe” , “frazy kluczowe” – to o nie wszystko się rozbija. Słyszałeś o nich, prawda? Jednak nie wiesz dokładnie, o co w tym chodzi? Otóż, są to słowa i frazy, których najczęściej używają internauci, szukając informacji/usług/produktów. Ustalić je można dzięki Planerowi Słów Kluczowych Google Adwords. Dowiesz się z niego także, które z nich są najbardziej popularne. Na szczęście nie trzeba mieć już osobnego konta do pozycjonowania. Wystarczy adres e-mail w domenie Google, aby uzyskać wskazówki, jak stworzyć treść dopasowaną do pozycjonowanie SEO.

Używaj z rozsądkiem

Im więcej, tym lepiej? Nie w tym przypadku. Roboty Google nie traktują zbyt dobrze podstron nasyconych dużą ilością słów kluczowych w jednym miejscu. Lepiej zastosować kilka fraz niż kilkadziesiąt, ale za to powtórzyć je kilkakrotnie. Mogą być również w wersji odmienionej zgodnie z polską gramatyką. Jeszcze niedawno roboty Google czytały tylko słowa nieodmienione. Teraz na szczęście wiele się zmieniło i narzędzia pozycjonujące są już bardziej elastyczne.

Treść dopasowana do pozycjonowania to także różne podstrony

Nie zyskasz sympatii robotów Google, jeśli te same słowa kluczowe pojawią się na kilku podstronach. Dlatego dywersyfikuj listę dostępnych fraz i umieszczaj je w różnych częściach strony internetowej. Pozwoli to całościowo zredagować treść dopasowaną do pozycjonowania SEO i da Ci znacznie lepsze wyniki w wyszukiwarkach.

Nie każde miejsce jest idealne

Gdzie umieścić wybrane słowa i frazy, żeby działały jak najefektywniej ? Cóż, napisaliśmy już, że liczba powtórzeń powinna być rozsądna. Oczywiście należy zadbać, żeby pojawiły się w tytułach oraz śródtytułach (przynajmniej tak często, jak to jest możliwe i zgodne z zasadami polskiej gramatyki).

Nie wolno też zapomnieć o magicznych metatagach, czyli swoistych kodach strony, które wyłapywane są przez roboty Google. To właśnie one są bezpośrednim narzędziem do pozycjonowania (o tym jednak nieco szerzej napiszemy w oddzielnym wpisie).

Pozycjonowanie SEO wyjątkowość

Jeszcze parę lat temu liczyło się przede wszystkim nasycenie tekstu słowami i frazami kluczowymi. Teraz system pozycjonowania SEO znacznie się rozwinął. I nawet dla robotów Google liczy się wyjątkowy charakter treści. Ma ona być przede wszystkim unikalna, ale też merytoryczna. Pamiętaj o tym, tworząc treść dopasowaną do pozycjonowania.

Zadbaj o dynamikę treści dopasowanych do pozycjonowania SEO

Roboty Google lubią tych, którzy dbają o content na stronie. A czym on jest? To właściwie wszystko, co sprawia, że www żyje. Zatem postaw na bloga firmowego, aktualności, virale, a jeśli to do Ciebie pasuje – nawet webinare. Pamiętaj jednak, że także i tu obowiązują pewne zasady. Ale o zasadach tworzenia contentu, zajmiemy się przy innej okazji.

 

 

Zacznij pisać i wciśnij Enter aby wyszukać