Dofinansowania fundacji od GOOGLE ADGRANTS do 40 000 zł miesięcznie
Prowadzisz Organizację Pożytku Publicznego? Możesz uzyskać do 40 000 zł na prowadzenie kampanii w internecie. Zobacz, jak zdobyć takie pieniądze dla fundacji.
Google przyznaje dotacje dla fundacji
Polska jest jednym z krajów, który zakwalifikował się do programu Google AdGrants, w ramach którego organizacje non-profit mogą uzyskać środki na prowadzenie kampanii AdWords w Internecie. Kwota wsparcia jest imponująca, gdyż kształtuje się na poziomie 10 000,00 USD, co w przeliczeniu na złotówki daje blisko 40 000 złotych. Taki budżet daje niemal nieskończone możliwości!
Dla kogo, czyli o tym, czy spełniasz kryteria na dotacje dla fundacji
Ponieważ mowa o dość sporym wsparciu, program Google AdGrants określa kryteria, które musi spełnić organizacja, aby w ogóle się o nie ubiegać. Wniosek możesz składać, jeśli:
- siedziba organizacji znajduje się w Polsce lub innym kraju objętym programem
- jesteś organizacją charytatywną tzw. Organizacją Pożytku Publicznego
- posiadasz stronę internetową odpowiadającą wymogom AdGrants.
Dokumentacja, czyli o tym, co zrobić, żeby działało
Jeśli już okazało się, że kryteria na dotacje dla fundacji spełnione są w każdym calu, trzeba wypełnić dokumentację oraz podpisać wszelkie wymagane oświadczenia, a następnie zarejestrować konto w programie Google AdGrants. Papierologia jest dość obszerna. Dlatego czasem warto sięgnąć po pomoc, żeby nie przeoczyć terminu i pożegnać się ze wsparciem.
Klik, czyli o tym, jak działają dotacje dla fundacji
Przyznane środki wykorzystane mogą być tylko na kampanię AdWords. Reklama ma formę tekstową i wyświetlana jest użytkownikom, którzy szukają w sieci organizacji o podobnym zakresie działalności. Może być wyświetlana na terenie całej Polski, ale możesz też ograniczyć jej zasięg do wybranego regionu, co pozwala na dotarcie do najbardziej zainteresowanej grupy odbiorców, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów. Zgodnie z zasadami AdGrants pieniądze “schodzą” z puli przyznanej dotacji dla stowarzyszenia w momencie kliknięcia na reklamę, a jedno wejście to koszt ok. 2 złotych. Łatwo zatem policzyć, że, mając do dyspozycji 40 000 złotych, Twoja fundacja dotrze do 20 000 osób. Wynik imponujący, prawda?
Wyróżnij się, czyli o tym, dlaczego warto sięgnąć po Google AdGrants!
Wedłgu oficjalnego portalu ngo.org w naszym kraju zarejestrowanych jest obecnie 148 000 profili stowarzyszeń i fundacji. To dobrze, że Polacy chcą pomagać, jednak w takim “tłumie” trudno się przebić. Umożliwia to tylko dobra, silna i ukierunkowana reklama. I właśnie na nią przeznaczone są dotacje na stowarzyszenia oraz pieniądze dla fundacji. Co zyskasz?
- Rozpowszechnisz wiedzę o Twojej fundacji i jej działalności
- Uzyskasz możliwość bezpośredniego dotarcia do tych, którzy zainteresowani są właśnie fundacjami o profilu, który ma Twoja organizacja
- Zwiększysz wpływy od osób prywatnych, a tym samym pomożesz większej ilości podopiecznych
- Zdobędziesz wolontariuszy, dzięki rozpowszechnieniu wiedzy o Twojej działalności
To ostatni moment, żeby sięgnąć po pieniądze dla Fundacji i wykorzystać Google AdGrants do zwiększenia wpływów z 1%. Początek roku za nami, zaraz zaczną się rozliczenia z Urzędem Skarbowy. Po prostu nie czekaj, aż inni Cię wyprzedzą.