In BLOG

Kurs pozycjonowania wydaje Ci się ciekawą alternatywą w sytuacji, gdy nie chcesz inwestować w e-marketing prowadzony przez agencje? Jesteś przekonany, że będziesz prowadzić te działania samodzielnie. Tym bardziej, że w sieci roi się od porad, jak prowadzić pozycjonowanie we własnym zakresie.  Szukasz więc najtańszej oferty. Jako specjaliści krzyczymy od razu: “Nie warto oszczędzać!”. Poniżej tłumaczymy dlaczego.

Lata ściśnięte w 3 dni

Wybierając kurs, przyjrzyj się prowadzącym – ich portfolio oraz doświadczeniu. Im obie te rzeczy są dłuższe, tym lepiej. I tę właśnie wiedzę, zdobytą latami dostaniesz w pigułce zaledwie w kilka dni. Pamiętaj też, że dobry kurs pozycjonowania w niewielkim stopniu opiera się na teorii. Jego podstawą są przykłady i ich analiza, a także ćwiczenia: “na żywym organizmie”.

Czas trwania

Obecnie w Internecie aż roi się od ofert. Znajdziesz w nich kursy jednodniowe, kilkudniowe, a nawet zwykłe poradniki w wersji PDF, czy ebooków. Prawda jest taka, że im dłuższe szkolenie, tym lepiej dla Ciebie i Twoich pracowników. Rozłożenie go w czasie np. na weekend pozwala przekazać i usystematyzować wiedzę, zwłaszcza że ilość informacji może być potężna.

Dobry kurs pozycjonowania i jego zakres tematyczny

Jeśli w Twojej głowie rodzi się to pytanie: tani kurs pozycjonowania – czy warto?, przyjrzyj się, co zaoferuje Ci droższa inwestycja.

  • Poznasz tajniki pisania contentu (treści) na stronę internetową dopasowanego do potrzeb pozycjonowania.
  • Dowiesz się, dlaczego blog firmowy jest tak ważny i otrzymasz wiedzę, jak właściwie go prowadzić, żeby generował ruch na stronie.
  • Zdobędziesz umiejętności i wiedzę pozwalające przeprowadzić samodzielny audyt strony internetowej na każdym etapie – czy to w momencie jej powstawania, czy modyfikacji.
  • Nauczysz się zdobywać silne linki.
  • Dowiesz się, jak zbudować zaplecze swojej strony, które pozwoli Ci wzmocnić efekty pozycjonowania.
  • Zaznajomisz się z takimi narzędziami, jak rankingCoach, Google Analitycs, Stat4Seo, Semstorm, które będą wspierać Cię w przyszłości w analizie i prowadzeniu działań w internecie.

Podkreślamy jeszcze raz, to nie tylko wiedza teoretyczna, ale także praktyczne ćwiczenia, na których możesz “przetestować” nowe umiejętności.

Tani kurs pozycjonowania – mały wyjątek

Oszczędność w tym zakresie możemy zaproponować tylko w jednym przypadku. Jeśli pozycjonowanie zlecasz firmie zewnętrznej i nie zamierzasz tego zmieniać. Natomiast informacje zdobyte podczas kursu pozycjonowania mają Ci służyć do weryfikacji zaangażowania i efektywności agencji. Jednodniowe szkolenie pozwoli Ci przy niewielkich nakładach zdobyć podstawową wiedzę, dzięki której będziesz sprawował nad wszystkim pieczę.

Zacznij pisać i wciśnij Enter aby wyszukać